יום שני, 15 באוקטובר 2012

חופשת סוכות

בחופשת סוכות עשיתי הרבה דברים והטיול הראשון היה לירושלים, עיר הבירה של ישראל. העצירה הראשונה היתה שכונת נחלאות שהיא שכונה דתית. ראינו הרבה סוכות ואיך שהבתים היו בנוים בצורה עתיקה ויפה. אחרי זה הלכנו לירושלים העתיקה, והלכנו דרך השוק. כשהגענו ראינו את הכותל המערבי והלכנו אליו. כשהגענו אליו כל אחד מאתנו ביקש את המישאלות שלו. אחרי זה ישבנו ושמענו את הקריאה של המואזין להיתפלל במיסגד. משם הלכנו לראות את שער האשפות. משם הלכנו בחזרה לשוק, בשוק קנו לאחי הקטן גיטרה קטנה , אחרי קצת חיפושים ראיתי פיסלון קטן של שני ינשופים ואהבתי אותו אז קניתי אותו. מירושלים נסענו למסעדה  שקוראים לה "המסעדה הלבנונית" האוכל שם היה טעים ומשביע. אחרי המסעדה נסענו הביתה.

הטיול השני שעשינו בחופשת סוכות היה עם חברים בחוף הבונים. כשיצאנו מהחניה הלכנו לתחנה הראשונה. התחנה הראשונה היתה "מיפרץ הצדפים". שם היו הרבה צדפים. היה גם רכס הר שעליו טיפסנו. אחרי כמה דקות אחי הגדול מצא מערה קטנה מלאה בצדפים יפים. התחנה השניה היתה "המערה הכחולה" המערה היתה סוערת אבל נכנסנו למרות זאת. היו שם מים עמוקים וסוחפים. אחרי שטיפסנו החוצה המשכנו לתחנה הבאה. התחנה הבאה היתה חוף ים. בחוף נישארנו להרבה זמן. אחרי שדלגנו על כמה תחנות הגענו לתחנה שקוראים לה "הספינה הטרופה". בתחנה הזו היו הרבה סלעים וברכות מלח יבשות לגמרי. כשהיתקדמנו קצת יותר ראינו את השפיץ של הספינה שרובה היה מתחת לקו המים.  בדרך בחזרה לאוטו ראינו את השמש שוקעת לתוך הים. בדרך בחזרה הביתה עצרנו בגלידריה בזכרון יעקב ואכלנו גלידה טובה מאוד. אחרי זה נסענו הביתה.

הטיול האחרון בחופשת סוכות היה בכינרת עם חברים. כשהגענו לחוף ארגנו שולחן לארוחה. אחרי שאירגנו את השולחן הלכנו ליאכטה של אחד מהחברים. ביאכטה היה חסר שמן גיר אז הפלגנו לחוף קרוב כדי להביא את השמן. היה כיף נורא בהפלגה, הרוח היתה חזקה וכיפית. אחרי שהפלגנו עצרנו באמצע הכינרת וניכנסנו לשחות בה. עלינו על אופנוע ים אחד אחרי השני. היה כיף על אופנוע הים  וסוער מאוד. כשהפלגנו עוד פעם חלק מהאנשים  גלשו מאחורי היאכטה על "וויקבורד". אחרי שחזרנו לחוף עשינו על האש. כל הבשר והסלטים היו טעימים ומשביעים מאוד. אחרי שגמרנו לאכול הפלגנו עוד פעם. כשהייתי על אופנוע הים בפעם השניה קפצנו קפיצות גדולות על הגלים שהיאכטה עשתה. אחרי הצהרים חזרנו לחוף, פינינו את השולחן ונסענו הביתה. הגענו הביתה בלילה. כולנו היינו עייפים נורא, אז בערך אחרי שעה כולנו היינו במיטה. שירי לי כנרת

הטיול השלישי היה הטיול שהכי אהבתי מבין שלושת הטיולים בחופשת סוכות.